Skolstart?

Imorse vaknade jag ca 100 gånger av värsta stressdrömmarna och att jag vända och vred. Höll på att dö kändes det som. Jag hade över 39 gradersfeber och hade värsta feberfrossan. Men jag ville verkligen gå till skolan och inte missa allt som är nu i början. Jag ringde dock till Anette i min klass som också ska läsa kursen ledande extern redovisning (ekonomi) samt de tre andra ekonomikurserna som jag ska läsa nu i höst, och hon skulle föra anteckningar som jag kunde få om jag inte skulle orka fara in. Men ca 9.30 hade febern gått ner och jag somnade en stund i soffan (ställde klockan) när klockan ringde började jag göra mig iordning inför skoldagen.  
Jag for alltså in och hade 2,5 h föreläsning. Fick låna mammas bil tack och lov, annars hade jag aldrig orkat gå ner till busshållsplatsen. Jag klarade mig igenom föreläsningen men den sista 1,5 h var jobbigt. Som tur är jag ledig imorgon och har ingen lektion så då ska jag verkligen försöka krya på mig mer. 
Det tar mycket på krafterna att behöva vara social och prata med folk när man har jobbig hosta, ont i halsen, täppt i näsan och ont i öronen. Nu ska jag ta mig lite tapenade och se lite TV innan jag somnar!
God natt!
/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0