I söndags...

...for jag hem från Petter för att fara in till stan och inhandla almanacka, block osv. inför skolstarten imorgon men när jag kommer in till stan kring 10.35 öppnar inte affärerna förrens kl. 12.00 jäkla norrland! Så jag orkade inte vänta så länge utan jag tog 11.00 bussen hem istället. Men när jag kom hem började hostan som jag hade fått kvällen innan att förvärras och på kvällen låg jag med 39 graders feber. Alexander hade alltså smittat mig. Helt perfekt nu innan skolan börjar. Igår kväll sa vi även hejdå till min bror som är jägare och skulle tillbaka till Arvidsjaur. Hade tänkt ringa och höra av mig till mina vänner och berätta lite om resan och så men jag orkade ingenting.
/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0