Värsta någonsin

Det är verkligen den värsta träningsvärken jag någonsin haft. Jag får ångest varje gång jag måste ställa mig upp eftersom det gör såååå ont. Varje gång jag hostar känns det som att jag går sönder. Är öm och har ont i hela kroppen, EXAKT HELA KROPPEN! (Ja nästan hela iaf). Jag tycker ibland att det kan vara härligt med träningsvärk i normal bemärkelse men inte när det känns som att jag har blivit överkörd av ett tåg. Jag lyckades faktiskt plugga en sväng idag, inte så mycket som jag hade behövt men jag det var allt jag orkade för idag. Lyckades även ta mig en promenad med mor och A till ICA samt att spana in den nya rundan med nybyggda hus på vägen hem dvs. en längre sträcka. 

Det känns inte så farligt när jag ändå är uppe och går, nog för att det känns överallt och ja jag haltar faktiskt haha. Risken med att man går och spänner sig konstigt när man har ont är att man får ont på något annat ställe. Men nu har jag ont överallt så det spelar ingen roll ;) 

Nu blir det sängen för min del, är hur trött och slut i kroppen som helst. Får hoppas jag vaknar med lite mindre värk i morgon eftersom nu har jag ingen som kan hjälp mig upp ur sängen. P kom hit!!! Herregud tänk om det blir värre, seriöst kan det verkligen bli värre??? Ja vi får väl se vad morgondagens form har att erbjuda. 

Sov så gott och hoppas ni slipper ha lika mycket träningsvärk som jag har!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0