Valborgsmässoafton

Idag var det valborg (eller igår) och jag startade dagen sent vaknade först kl. 9.00 hah ja det är sent om man tänkt plugga hela dagen, jag kom igång med pluggandet först kl. 10. eftersom jag körde 30 min på massagedynan (stolen) som J fick i 40 års present eftersom jag hade en sån träningsvärk i ryggen. Jag pluggande dock inte nå flitigt alls, lessnade efter halva arbetsmiljörätten, jag vet inte om det berodde på rättsområdet eller om jag helt enkelt inte kände för att plugga, för jag måste egentligen. Har tenta om mindre än två veckor. 

I alla fall senare under dagen började jag göra mig iordning inför kvällen. Kl. 17.30 for jag och mor ner till mina kusiner för att äta middag. det bjöds på grillat, mmm! så himla gott, till det drack jag ett glas rött ;) Fick även en smirnoff. Efter middagen körde min kusin mig och F (min barndomsvän) till en förferre i S-byn. Det var mycket skoj trots att det mest var grabbar där och endast vi fyra tjejer men vad gör det ;P 

Senare på kvällen skulle vi börja dra oss in mot city (eller ännu längre utanför city) och först tänkte vi ta en buss men i fyllan som vi alla var så missade vi första bussen, haha och ja nästa också men vi hann med tredje bussen i alla fall. En av grabbarna mådde jätte illa och spydde massor, stackarn. Min kära vän började också må illa men som tur var mådde hon bättre sen. 

Jag har hur ont i fötterna som helst hade ont redan innan vi for iväg så nu är det inte direkt bättre. Efter förfesten drog vi till en fest som F:s kompis hade fixat så vi stod med på listan. Väl därinne var det dans och fläng. Kändes lite som ett diskotek och ja ni som har hängt med vet vad jag tycker om det. Alldeles för hög musik så man måste skrika med den man försöker prata med pga. den höga musiken osv. Men visst det var kul gillar dock mest hemmafester. Väl inne i den förhyrdalokalen så träffade jag på gamla klasskompisar från gymnasiet. Helt skoj att se dom igen, den ena Sofie hon är alltid så söt och hon sa:

- Gud vad du har blivit snygg!

Blivit svarade jag..

- nä alltså det har du alltid varit men du är ännu snyggare nu. 

Hah okej antar att jag är en sådan person som bara blir snyggare med åren men det är ju inte fy skam det heller ;P Fan vad snygg jag lär vara om några år! Nog för att jag tycker att jag duger precis som jag är just nu ;) Har under kvällen smsat med min älskling. Han verkar ha det bra i Rom och det gör mig glad. Saknar han som fan, vill ha han här hos mig NU!!! Men snart så ;) Längtar...

Nä nu blire sängen, ska bli så skönt att sova.

God natt!

/ Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0