Träningsvärk så det heter duga

Fyyy kom knappt upp ur sängen i morse, hade redan efter fotbollsmatcherna skavsår från fotbollsskorna, lyckats få en hård boll på smalbenet som svällde upp, ont i hälsenorna (brukar få det om det är kallt), fortfarande ont i benhinnorna, snorig = nästan noll kondis kändes det som. Lyckades även sträcka mig i ryggen. Ja herregud vilken fotbollspremiär men jag ångrar inget, det kändes härligt att få spela igen. Kommer helt klart vara med igen ;) 

Efter matcherna for jag och P in till stan för att fixa lite ärenden. Klänningen som jag har skrivit om tidigare fanns kvar dock endast i stl. 36 men det blev som det oftast blir när jag går på stan med P, att jag inget köper haha. Han påminde mig om att vi kan köpa en massa billigare (snyggare) kläder i Thailand så jag får spara min pengar tills dess ;P Behöver inte direkt en sval klänning nu.

Väl på stan ville jag att vi skulle gå ut och äta men så blev det inte utan vi bestämde oss för att fara hem och äta istället och eventuellt fara in på bio på kvällen. Men väl efter att vi hade ätit middag klart var klockan så pass mycket och vi var så trötta att vi inte orkade ta oss in, eller ta oss in hade vi säkert klarat av men att se en film på drygt 2 timmar hade nog inte varit så lyckat ;) Så vi bestämde oss för att stanna hos P, så la oss i soffan och såg på TV + en film, myspys! 

Vi vaknade idag (lördag) kring 10-tiden och så åt vi frukost och efter frukosten körde jag hem till mig eftersom vi båda behöver plugga men jag har inte lyckats sätta igång ännu, men nu blir det andra bullar!

Hörs sen!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0