Söndagsbio

Nu ska jag och F fara på bio, en shopaholics bekännelser...
Update: Idag for jag hem från P vid 12-tiden. Vi vaknade kring 9.30 och åt frukost, P hade kokat ägg och fixat frukosten, sötnosen! Efter frukosten tog vi en promenad, en solig promenad med Hebbe och efter promenaden for jag hem. Eftersom jag skulle plugga men när jag kom hem till mitt stökiga rum var jag bara tvungen att städa. Så jag städade mitt rum, åt lunch och tränade rygg och mage. 

Sedan ringde jag F och frågade om hon ville med på bio. Vilket hon ville så vi for in och såg en shopaholics bekännelser. 

Det var en härlig film, den hade de mesta. Romantik, humor, shopping, glädje, sorg... Visst den var lite fjantig stundtals men whatever! Det var helt klart en sevärd tjejfilm. Däremot så lämnade den ett shoppingbegär vilket jag tror var filmens raka motsats att ge men jag och F blev dock sugna på att shoppa ;) Gärna för någon annans pengar än ens egna dock haha.

Med detta sagt så har det inte blivit något plugg för mig alls idag, fyyy! Har till och med övningsuppgifter som vi ska gå igenom i morgon som jag inte ens har börjat med (nu är kl. 21.50). Är jätte trött så det blir nog sängen, NU!

God natt! 

/ Sophie  ♥

Kommentarer
Postat av: LoEm

Har du någongång varit i USA? har du några tips? Restauranger, affärer, ställen eller annat kul :)

2009-04-05 @ 17:37:33
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0