Söndag

Vaknade strax innan 8 i morse, hade ställt klockan på 7 men det gick inge vidare att ta sig upp så tidigt. Jag lyckades ta mig upp ur sängen ;) Har inte lika mycket träningsvärk idag, inte i rygg och mage, men benen gör fortfarande ont. Men det är på bättringsvägen i alla fall så det är ju bra. Jag har pluggat en hel del idag, just nu håller jag på med arbetsmiljörätt. 

Jag har även solat en stund idag ;) Svin najs väder! Började dock blåsa ganska mycket på slutet och sedan kom molnen så då gick jag in istället. Innan lunch idag så kom grannpojken hit, han är 5 år och heter E, helt söt. E och A leker så bra tillsammans och då blir jag glad. Nu kom precis E:s lillasyster E hit! 

Hoppas du har en bra söndag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0