Sköna tisdag

Idag vaknade jag efter att ha snozat 6 ggr, så jag gick alltså upp kl. 9.00. Visste inte att jag hade snozat så många gånger så jag blev lite chockad när jag såg att klockan visade nio, jag måste nästan ha tryck på snooze-knappen i sömnen ;) Jag hann som sagt lyssna klart på filminspelningarna från distanskursen (EU-rätt). Så idag har jag fortsatt att gå igenom föreläsningarna från den kursen. Under dagen ringde även en kompis som ville ha svar på en juridisk fråga. Det är alltid lika kul när någon frågar efter svaret på någon juridisk situation och det finns ju en hel del sådana.

Jag fick idag veta att tentan är den 9 juni, helt sent! har skickat iväg ett mail till administrationen för att höra hur jag ska gå tillväga för att skriva tentan här och inte i Blekinge. Får se om dom svarar annars får jag ringa och fråga. Ikväll, eller nu lättare sagt är det DH, jag spelar dock in det. 

Ska se det lite senare, ska försöka plugga ett tag till. Det blev även ett träningspass, Pilatesaerobic. Jag hade lite träningsvärk från gårdagens träning men efter dagens pass har jag fått jäätte mycket träningsvärk, härligt ;P Så i morgon blir det en vilodag om inte träningsvärken har gått ner. Det är ju viktigt att vila upp kroppen så man inte bryter ner den med en massa träning. 

Nä nu ska jag fortsätta med pluggandet och SLUTA äta tapenade, jag har endast pyttelite kvar i botten på båda burkarna så jag borde spara det till i morgon ;) 

/ Sophie ♥

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0