Skatteåterbäring

Har nyss deklarerat och får tillbaka 3712 kr ;) Gött! perfekt till midsommar. Det är faktiskt ganska jobbigt att försöka läsa, allt är suddigt och fokusen lika med noll, så det går inte så snabbt fram men det går inte bakåt så jag ska fortsätta ett tag till. Mina pupiller kommer att våra såhär utvidgade hela dagen/kvällen :/  Blir nästan rädd när jag ser mig själv i spegeln ;P Men J tyckte att jag hade pigga ögon, hah okeej. 

Föresten anledningen till att jag for till ögonläkaren var för att kolla om jag har falsk närsynthet, alltså att min synnerv är så utröttad av allt läsande och datortittande att det ger en falsk närsynhet. Men tyvärr eller vad man nu ska säga så är det bara såhär mina ögon fungerar, de ökar rekord snabbt i styrka :( Det värsta är ju att det alltid lär öka eftersom jag läser så pass mycket som jag gör och det lär ju inte avta efter att jag har slutat studera för då kommer jag att fortsätta läsa lika mycket om inte ännu mer. 

Påväg hem från sjukhuset så fick jag ett sms av R som sa att personbeviset som man skulle skicka med i ansökan skulle hämtas ut på Skatteverket och jag som redan har skickat ner min ansökan med mitt kopierade körkort, hah! Herregud så jag måste fara in imorgon och hämta ut mitt personbevis och skicka in ansökan på nytt. 

Nu ska jag fortsätta att läsa tills DH börjar ;) 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0