Skärtorsdag

I torsdags gick jag upp kring 9-tiden och gick igenom min del av PM:et. Efter det tränade jag PilatesAerobic. Vid 13-tiden loggade jag in på skype och så pratade jag och M om vårt PM hur långt vi hade kommit och vad vi nu skulle göra. Vi kom fram till att vi skulle få ihop ett antal sidor enligt mallen och att det i övrigt såg bra ut. Så nu är det bara att jobba på min del för att få klart den till på nästa torsdag. 

Efter min och M:s konversation gick jag in till badrummet för att sminka mig och så innan P skulle komma. När jag väl står i badrummet hör jag att ytterdörren öppnas så jag öppnar badrums dörren för att se vem det är som kommer men då möts jag av ett rökmoln. Klanten till lillebror hade glömt en tom stekpanna på spisen så den hade ju nästan börjat brinna. Ungen hade ju till och med kunnat elda ner hela huset. Så det luktade bränd stekpanna lääänge och jag som precis hade tänkt sätta mig framför TVn för att fixa mina naglar men jag fixade dom i mitt rum istället. 

Sedan kom min P :D Myspys! Vi åt middag, såg på TV på kvällen och bara var. Skönt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0