Samsung LCD

Nu har vår TV kommit :D Såå stor den är på 46 tum. Så ikväll blir det movienight ;) S ska övningsköra med J till videobutiken och hyra en film. 
Idag på morgonen for jag in till skolan och efter ett tag kom R, vi gick igenom frågorna, eller vi gjorde sidhänvisningar och så ska vi sitta och skriva egna svar. Sedan åt vi lunch och efter lunchen tog jag bussen in till stan för att möta upp mamma. 

Jag fick en vit wonderbra multiplunge av mamma ;) En BH som man kan ha på 100 olika sätt. Tänkte att en vit vore bra eftersom jag den passar till de flesta kläderna Men det vore skoj att ha en svart också, får se om jag kanske köper en svart själv nu när jag fick en vit av mor (; måste dock se vilka kläder jag skulle kunna tänkas behöva en svart till.



Efter stan for vi till COOP för att handla det tog ett tag och i slutet kunde jag knappt gå. Det gör så ont i fötterna efter att ha gått i tygskor. Så direkt när jag kom hem åkte tofflorna som jag fick av P i julklapp på. Nu borde jag dock snarast sätta igång med de 6 uppgifter som vi fick idag. 

Min älskling kommer inte till mig idag eftersom han har så mycket plugg att göra och jag med för den delen. Så han kommer till mig i morgon istället, längtar! Fick dock träffa min älskling massor idag på skolan :) Min snygging. 

 / Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0