Restaurang + Bio

Idag om ca. 30 min ska J köra in mig till stan (eller egentligen är det S som ska övningsköra) eftersom jag och P:s familj ska fira M (P:s lillasyster) som fyllde 18 för flera veckor sedan ;) Det blev som sagt inte av sist när vi skulle fara så därför far vi idag. Vi ska först äta på en kinarestaurang skulle jag tro och sedan se bion, 17 Again. Det är väl egentligen inte en film jag skulle betala för att se på bio, hade kanske sett den om den hade kommit på TV ;P Men det ska bli kul att göra något med hela P:s familj. Det är ju en komedi = lättsamt! 


Föresten till en annan sak. Igår när jag höll på att missa bussen på morgonen så måste jag ha tappat mitt ena örhänge. Mitt absoluta favoritörhänge, snacka om ångest! Dom var inte billiga heller så dom hade både ett ekonomisk och emotionellt värde för mig. Buhu! Men jag bestämde mig för att leta efter dom så jag klädde på mig ytterkläderna för att gå den väg jag brukar gå till bussen. Tror du inte att jag hittar det. JO!!!! Jag blev överlycklig, wiiieeee!!! Jag vågar dock inte ha på mig dom ikväll utan jag kör på dom nya örhängena som jag fick från H&M igår (hade en värdecheck på 50 kr så de var i princip gratis). 

Ha en underbar lördag!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0