Påskdagen

P och A (hans lillebror) for med bilen kring 9-tiden för att köra till Svanstein för att åka skidor. Jag skippade det, kände mig inte alls pep att åka nå bräda så jag åkte med resten av Ps familj senare upp till Svanstein för att käka lunch där. Det blev en hamburgertallrik igen ;) Sedan for vi till Ps mormor och morfars andra hus i Pajala. Uppe i Pajala var det strålande sol såå himla skönt så vi satte oss ute på verandan och njöt, jag gick även igenom lite arbetsrätt. 

Efter ett tag kom P och A tillbaka och då for vi alla barnen, jag, P, A och M ut och åkte och körde skoter :D Sååå himla skoj! Sedan åt vi en jätte god påskmiddag och efter middagen for jag och M in till Pajala "centrum" och köpte bensin for att kunna åka mer skoter. Det var M som körde (Ps lillasyster) som förövrigt tog körkort för två veckor sedan. Hon körde galant :) 

När vi kom tillbaka badade vi bastu ;) Hur härligt som helst. Sedan såg vi lite av långfilmen, Dina, Mina & Våra (eller vad den nu heter) tror jag aldrig har sett början på den filmen men nu har jag gjort det. Sedan deckade vi alla efter vår händelserika dag :) 

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0