Över förväntan

Min bror övningskörde in mig till stan igår och just innan alla affärer skulle stänga hann jag köpa en klänning som mamma ville ha :) Efter klänningsköpet fick jag vänta ett tag på att P och hans familj skulle komma. Efter ett tag så kom dom, min snygging :D Snacka om att jag är stolt att han är min. Vi åt middag för tre jag och P delade trerätters middagen med P:s mor I. Efter middagen som jag förövrigt blev proppmätt av gick vi till bion, 17 Again!

Den var verkligen över all förväntan. Den hade verkligen allt, humor, drama, en bra story, ja ALLT! Jag både skratta så jag grät och grät av lycka och sorg, (Kanske måste intyga att jag är ganska känslig haha). 

Måste verkligen säga att jag tyckte att Zac Efron gjorde en superb roll, har aldrig sett honom i något annat så jag har egentligen inget att jämföra med men jag tyckte att han var en mycket bra skådis, skulle helt klart vilja se honom i någon annan film. Alla i P:s familj tyckte att den var bra, så det är verkligen en film för alla. Måste säga att jag var lite skeptisk när man kom in i den stora biosalen och det satt mest små tonåringar ;P 

Som sagt 17 Again är en film jag rekommenderar, jag skulle helt klart kunna se den igen. 

Update: Efter bion for jag och P till mig. Vi började med att mysa i mitt kalla rum (hade glömt fönstret uppe) så vi fick värma varandra i väntan på att TV:n skulle bli ledig ;) Efter att mor och bror hade lämnat TV:n såg jag och P det inspelade Robinson. Sedan skulle vi se en film men efter att ha hamnade i sängen så somnade vi.  

/ Sophie ♥ 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0