Nästan förstörd överraskning...

Har i alla fall fått ihop lite till PM:et. Jag och M ska i morgon gå igenom det vi hittills har skrivit, ska dock gå upp lite tidigare för att gå igenom lite till, hade tänkt hinna träna innan vårt sammanträde. Vi skulle höra någon gång efter lunch. I övrigt så blev mor väldigt glad över presenten (muggen), nog för att hon hade på känn att det var den som gömde sig i paketet. Och såklart höll J på att förstöra hela överraskningen, vad är inte det första han säger när han kliver in genom dörren om inte: 

J: " Hörde du vad Sophie och S hade köpt hem för något" 
jag skrek: "Neeeej säg inte, det är ju en present"  
J: "Men vaddå det är ju ingen som fyller år..."

Snacka om att man vet hur han fungerar ;P Nä nu lockar sängen som tusan. Har varit lite illamående idag, vet inte om det beror på mina ögon. Mina pupiller var fortfarande stora när jag vaknade men de har minskat ganska mycket nu dock inte till normalt tillstånd så jag tror att det är därför jag mår illa och har huvudvärk.. Så nu ska jag vila mina stackars ögon. 

Gissa vem som kommer till mig imorgon, jo min Älskling :D 

God natt!

 / Sophie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0