Min älskling kommer hem imorgon :D

Ja alltså min lilla älskling, min kära, underbara MAC som har varit på Applesjukhuset och fått sig ett nytt topcase ;) Jag var in till Apple store innan jag for hem från stan för att höra hur det går med den. Dom från Applecare hade skickat upp den så den kommer förhoppningsvis i morgon vid lunch ;D

Har världens separationsångest. Det känns jätte jobbigt att inte ha den här. Tragiskt som det låter så känns det som att en bit från en saknas. Jag har liksom ALLT på min dator. ALLA bilder och dokument och dylikt samt den skönaste datorn ever ♥

I miss my little baby!

/ Sophie  ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Susan & grabrille tror jag. Dudå? =)

Krams

2009-04-01 @ 20:07:22
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0