Kvällspromenad

Efter lunchen satte jag igång med PM:et hann dock inte så mycket som jag hade velat. Har läst på lite om andra saker idag, kan berätta mer senare... Har dock bokat tid hos optikern nu på torsdag kl 14.00 så det ska bli spännande (not) att se hur mycket vi ska öka denna gång. Känner att jag ofta har dålig skärpa med mina linser och jag vet inte om det beror på att jag använder endagarslinser (använder dom ngn dag extra, fast jag tycker att jag har dålig skärpa även om det är nya linser jag stoppar in). Men när jag får veta exakt hur mycket styrka linserna ska vara på så ska jag beställa månadslinser. Ska bli spännande att se hur mycket de hinner öka på någon månad. Sjukt irriterande! 

Visst ja, jag får inte glömma om att be om ett papper på vilken styrka jag behöver och annat så jag kan ta med mig det till Thailand för att fixa glasögon där. Nog för att jag lär få ännu sämre syn tills vi far ;P 

Jag har verkligen varit seg hela dagen. Beror nog på att vi var uppe så himla länge igår (idag) att hela min sömnrythm blev förstörd. Föresten Ås ringde mig tidigare idag och frågade om vi kunde ta promenaden ikväll istället eftersom hon far ju tillbaka till Norge imorgon och hon hade några ärenden på stan som hon skulle göra så det hade bara blivit jätte stressigt att försöka hinna med en promenad. 

Så strax efter nio plingade det på dörren och det var Å. Jag satt och såg på DH (såklart) jag spelade faktiskt in de båda avsnitten, det var ju dubbelavsnitt idag. Så när Ås kom bytte jag om till lite mer promenad vänliga kläder och så gick vi till Fez ;) Vi gick runt byn, hur trevligt som helst. Känns riktigt tråkigt att Å ska fara tillbaka till Norge igen hade gärna haft henne kvar. Men men man kan inte få allt. 

Hon vill så gärna att vi ska komma till Norge vilket jag absolut vill, har aldrig varit i Norge så det hade varit kul att "passa på" nu när hon bor där. Plus att det vore roligt att känna pulsen på Oslo och att vi alla tre kunde ha en underbar helg i Norge tillsammans ;) 

Jag och F måste boka upp någon helg nu i sommar. Hade gärna kommit innan sommaren men jag har en hel del att göra innan med tentor och PM osv. Så det passar bättre till sommaren, då jobbar man ju bara ;P 

Efter promenaden så såg jag DH x 2 så nu ska jag göra mig klar för sängen och gå och sova. Ska bli så skönt!

God natt!

/ Sophie 

Nu blir det sängen    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0