Inte som planerat

Igår gjorde jag som sagt en handlingsplan om hur min dag skulle se ut. Jag hade ställt klockan på 8.00 men stängde av den och "råkade" somna om 1,5 h så jag vaknade halv tio, shiiit! Sedan fixade jag klart ansökan till hösten åt frukost och satte igång med LAS kapitlen, hann klart 1 kap sedan skulle jag köra PilatesAerobic men efter 10 min började programmet att hacka, f''''''n! Så sammanlagt tränade jag ca 30 min. Sedan blev det en snabbdusch, stresslunch och rally till mammas jobb, hah okej inte riktigt hade otroligt nog gott om tid ;) 

Efter att jag hade hämtat upp mamma hämtade vi upp A på sexårs. Sedan for vi till ögonläkaren och väl där fick vi vänta 30 min innan vi fick komma in vi var alltså där ngn minut innan det var min tid 14.40 men jag fick komma in först 15.10. Väl därinne gjorde dom lite kontroller på mina ögon, fick dropp i ögonen som utvidgade mina pupillrar så nu är de jätte stora det är väl ungefär 1 mm av min blåaögonfärg/iris och resten pupill, skrämmande!

Så egentligen får jag inte sitta framför datorn något idag eftersom jag knappt har någon skärpa. Får egentligen inte läsa heller men men vi får se hur det blir med den saken. 

Nu är det middag!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0