I´m up!

Såhär tidigt uppe har jag nog aldrig varit, inte på väldigt länge i alla fall. Har dessutom varit vaken sedan 04.30 det du ;P Jag har nyss kört min älskling till morgonflyget och nu ska jag gå och sova ett par timmar tills jag kickar igång denna gråa tisdag. Men hej det är bara (skönt) att det regnar och är grått när man ska plugga eftersom jag koncentrerar mig bättre vid mitt skrivbord än ute i solen, nog för att det går, men ja du förstår ;) 

Jag och P har inte sovit många timmar vi gick och la oss efter kl 00. Vi hade det så mysigt igår, vi gjorde chokladfondue och till hade vi en massa god färsk frukt, mmm! Vi är riktiga suckers för chokladfondue! Tänk att jag får ha denna underbara man i mitt liv, total lycka!  


Bilden är ej tagen från vårt fruktkalas...

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0