Hemkommen

Kom hem för ett tag sedan från stan där jag fixade personbrevet så nu har jag än en gång skickat ner en ansökan ;) Köpte även två hårband, samt den nya rörstrandmuggen Hanna lila,


Vi har alla andra färgerna från serien så såklart måste man ju köpa det senaste tillskottet. Tänkte ge paketet till henne idag innan J försäger sig haha. Han lär ju snacka om muggen när han kommer hem och det blir ju inge kul om hon får veta det innan hon ens har fått den så lite suprice ska det bli ;) 

Köpte även en jätte fin/söt/snygg klänning med rosor på att ha till midsommar. Ja herregud snacka om att ha lång framförhållning. Men om det blir som planerat så blir det ännu en midsommar i Stockholm och då passar den perfekt. 

Nä nu MÅSTE jag börja skriva på PM:et första utkastet ska in imorgon. Önska mig lycka till!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0