Grab a snickers

Jag hade ställt klockan på 9 och så snozade jag en gång och sedan bestämde jag mig för att gå upp men jag somnade om och vaknade kl. 10.  Ajja nu fick jag ju mina 8 h ;P Fast jag har varit trött mest hela dagen och har gjort en massa andra saker än vad jag borde göra dvs. plugga. Jag har till och med gjort klart lunchen till i morgon bara för att inte behöva plugga haha. Har just suttit och smsat med min älskling. Det känns så konstigt att kunna ringa och säga godnatt. Vi har bestämt oss för att inte ringa till varandra eftersom det kostar så mycket och vi skulle inte kunna sluta prata så det är nog lika bra. 

I kväll har jag sett Desperate housewives och nu ska jag fixa mig för sängen. Tänkte försöka läsa lite innan jag går och lägger mig, vi får väl se hur det går.    

  
Idag fick jag en snickers av J (mammas sambo) snällt, jag är däremot inte ett fan av just snickers men den slank ner ;) 

God natt!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0