Fy f*n vad vi är bra

Idag for jag in med 8.47 bussen för att träffa M kl. 9.30. Väl på skolan började vi på en gång med att stoppa in M:s fotnoter i det aktuella dokumentet. Sedan började vi med att skriva diskussionen. Jag hann även med att få några pussar av min älskling under färdigställandet av arbetet ;) Efter att vi var nöjda med diskussionen gjorde vi sammanfattningen och gick igenom själva utformningen för att se så att vi hade gjort allt som skulle göras. Vilket vi hade. 

Kl. 16.35 tog jag bussen hem och fick crepës med champinjonsstyvning i, mmmm! Efter middagen tränade jag det jobbiga men ack så bra mag och rygg passet. Får se om jag kan rör mig imorgon ;P Efter träningen tog jag en härlig dusch och satte mig sedan och gick igenom den delen jag hade skrivit av PM:et så nu är PM:et klart, M ska endast gå igenom sin del en gång till och så ska vi längre fram sitta tillsammans och se så att vi har en röd tråd genom arbetet, men det tar vi nog mest troligen efter tentan, så det är chill!

Vi måste dock komma ihåg att anmäla vårt val av PM nu på onsdag, den 22/4. Hah det känns väldigt skönt att vi redan är klar med PM:et. För nu kan vi lägga all fokus på tentan den 14 maj. 

Nä nu ska jag fortsätta att lyssna på filminspelningen från Europarättskursen ;) 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0