Fullspäckad dag

Vaknade innan klockan ringde idag igen. Kl. 06.30 vet inte om det beror på att det är så ljust på morgonen. Gick i alla fall upp halv åtta för att träna Pilates i 30 min ;) Åt frukost och gjorde mig i ordning för att fara in till skolan för att planera inför mitt och M:s PM om föräldrarätt. Kom nästan i tid, hah såå hemskt. Blir alltid en sådan tidsoptimist när jag kör bil. Men denna gång berodde faktiskt min några minuters sena ankomst på att det inte fanns någon parkering så jag var tvungen att köra till en annan parkeringsplats. 

Väl på skolan satte vi igång med att hämta mer litteratur och stapla upp vad vi tyckte var viktigt att ha med. Det gick väldigt bra trots att vi kom in på lite sidospår avgående vårt val av ämne ;P När vi hade gjort allt vi orkade så gick vi och åt middag på Subway, tog en kalkon/ost macka med massa grönsaker och vitlökssås och vatten till det, mmm!

Sedan for jag in till stan och gissa vad jag gjorde där, jo jag hämtade min lilla älskling :D Sitter och skriver på den nu sååå härligt! Jag fick ett helt nytt topcase med nya knappar helt gratis, INTE illa. Är såå nöjd! Efter att jag hade hämtat ut macen for jag till jouren (juridikjouren). 

A var sjuk idag så det var endast jag och H där. H är en jätte härlig tjej som läser sitt första år här på programmet så det är alltid kul att lära känna nya människor :) Efter jouren så for jag hem och nu sitter jag här. Ska nog göra mig klar för sängen. I morgon ska jag fara till P, längtar! 

/ Sophie ♥ 

 

 

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, då tyckte du ju samma som jag förutom att jag gillade 2 av dom typ. =)

Kanske kan bero på sådant, vem vet ;P

Kramar

2009-04-02 @ 22:51:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0