Fotbollspremiär

I morgon blir det fotboll för hela slanten. Jag ska nämligen spela fotboll tillsammans med min älskling och hans klasskamrater (civilingenjörer/arkitektur) samt brandingenjörerna. Spännande! Jag dammade av mina fotbollsskor och packade in alla förnödenheter i min gamla fotbollsbag ;) Tyvärr så har jag fortfarande ont i mina benhinnor sedan promenaden med Fez igår men förhoppningsvis har det hunnit bli bättre i morgon (vilket det aldrig gör, benhinnorna brukar man ha ont i hur länge som helst, iaf jag), ajja man ska vara positiv! 

Efter fotbollsmatchen ska jag och P fara in till stan för att fixa lite ärenden. Jag ångrar att jag inte köpte en klänning som jag prövade förra veckan, den lär ju inte finnas kvar! Kommer mest troligen att fara hem redan på lördag eftersom vi båda måste plugga en hel del och min älskling far till Rom på tisdag så han har en hel del att göra innan han far eftersom han kommer att missa en vecka när han är i Italien, i vackra Rom. 

Han ska låna min kamera under sin vistelse där så jag förväntar mig fina bilder när han kommer hem ;) Nu är mitt teá klart ska försöka läsa lite arbetsrätt till innan jag kryper i säng. Jag förstår inte varför jag är så himla trött på kvällen. Kvällen/natten brukar ju vara min tid eftersom jag är en nattmänniska men jag tror fasiken jag har gått och blivit morgonmänniska. Inte för att jag har lätt att komma ur sängen på morgonen utan för att jag skulle kunna somna i skrivande stund (kl 23.17) skrämmande! 

God natt!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0