Europarätt

Jag har nu 50 sidor kvar att läsa i "Europarättens grunder" boken till den andra föreläsningen. Har som sagt inte ens börjat på den tredje eftersom ett dygn endast har 24 h ;P Ska läsa ett tag till och sedan gå och sova. I morgon ska jag ta 8.47 bussen in till universitetet har bokat ett grupprum som jag och R ska sitta i och göra det diagnostiska provet. Vi har dock ingen aning om vad som kommer att komma, spännande! 

Min mor envisas med att gå på stan i morgon men jag vet inte hur jag ska få tid till det. Allt beror ju på vad vi kommer att få för prov. Men men vi får se i morgon hur allt blir. 

Nä nu ska jag fixa klart allt inför morgondagen!

Sov så gott!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0