Det löste sig

Har suttit hela morgonen för att försöka lösa det här med min tenta i distanskursen. Eftersom det är den 9 juni så passade det inte in i den ordinarie tentaperioden på mitt "hem universitet" (där jag vill skriva tentan istället för i Blekinge). Men det löste sig tillslut och jag får nu skriva tentan här den 9 juni kl. 9.00-14.00, befriande! 

Saken är den att jag har ingen möjlighet att göra omtentan den 20 augusti eftersom då är jag som ni vet i Thailand så jag måste skriva tentan nu i juni annars blir det svårt och det hade känts onödigt att ens plugga till en tenta som jag först kan skriva till hösten. Men men nu är det ur världen och jag kan fortsätta att plugga till denna kurs ;) 

Må gott!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0