Bake a cake

Idag har det varit en aktiv dag, inte med pluggandet men däremot med träning. Jag startade som sagt tidigt på morgonen med att plugga fram till 11. då jag körde ett 45 min Pilatesaerobic pass, såå skönt. Körde även lite dancemoves ;) Förut när jag var yngre danstränade jag själv nästan varje dag, det är sjukt bra träning. Måste ta och börja med det igen. Plus att man känner sig så fierce framför spegeln ;P 

Jag har även solat lite grann idag, dock så kom det en massa moln stundtals så efter ett tag orkade jag inte ligga och frysa och svettas omvartannat så jag gick in. Senare under dagen gick jag ner till ICA för att möta upp mor och bror som kom från jobb respektive shoppingtur, tänkte skriva skolan, men han var och shoppade med sin prom date ;) Efter ICA åt vi middag och efter middagen bakade jag den lyxigt goda minttårtan, klassiker, till i morgon då vi är bortbjudna på middag.  


Nu borde jag sätta igång med pluggandet...

/ Sophie ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0