Äntligen

Vaknade upp med min älskling idag, det är såå mysigt!  Det är verkligen bland det bästa som finns att vakna upp med en varm älskling som håller om en. Tyvärr så var han tvungen att fara hem för att plugga. Fast plugga behöver ju jag också så det är ju lika bra. Shit det är inte länge kvar nu till tentorna och sedan sommaren ;) Det är en skräckblandad förtjusning! 

Blev för ett tag sedan klar med det diagnostiska provet till EU-rätten, skönt! Både jag och R märkte dock att det inte ska in förrän den 27 och inte i morgon som vi trodde. Men jag funderar på att lämna in den i morgon i alla fall eller så inte. Det spelar ju egentligen inte så stor roll.  

Såg nyss det inspelade, Berg flyttar in och denna gång flyttade hon in till Markus Schenkenberg. Nu ska jag börja med att fixa klart mina fotnoter till PM:et ska träffa Maria i morgon så det är bäst att passa på att göra det nu. 

/ Sophie ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0