Aktiv dag

Gud vilket fint väder det har varit hela dagen idag med klarblå himmel och sol. Såå härligt. Jag målade både finger och tånaglarna det blev dock inget läsande (på altan). När jag väl satt på altan och njöt fick jag ett samtal från R som meddelade att det hade kommit upp föreläsningar och schema osv. till distanskursen som vi läser i Blekinge. Shiit! Eftersom vi först idag hittade vars vi skulle leta angående information om kursen med uppgifter m.m. så ligger vi efter i princip 2 veckor, tre föreläsningar. Jag hann gå igenom den första idag så nu har jag två kvar. 

Men grejen är den att nu på fredag så kommer vår lärare i distanskursen (Europarättslig grundkurs) att lägga upp uppgifter/semiarie som ska vara inne nästa vecka på måndag, lovely! Hah så jag och R ska sitta hela fredagen med dom uppgifterna eller vad det nu är för något. Ska försöka hinna gå igenom litteraturen och föreläsningarna tills dess. 

Idag har jag för övrigt tränat Pilates 30 min, skönt! Tänkte egentligen köra ett hårdare pass men är inte riktigt i toppform så det var bäst att inte gå in för hårt efter några dagars uppehåll ;) 

Nä nu ska jag fixa mig för sängen, har en fullspäckad dag i morgon. 

God natt!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0