1 april

Idag var det en tidig morgon, klev upp ut sängen 06.30, snoozade 2 ggr ;p Jag var faktiskt ganska effektiv på morgonen, eller effektiv och effektiv jag hade helt enkelt bara mer tid på mig. Eftersom jag annars brukar gå upp en kvart innan bussen går hah. 

På skolan hade vi LAS, Lag om anställningsskydd, föreläsning i tre pass. Under lunchen gick jag och M och lånade en bok till vårt PM om Föräldraledighet som vi ska skriva om, intressant! Efter föreläsningrna for jag in till stan och möte upp min mamma som skulle träna på Nautilus för att lämna min blytunga ryggsäck. 

Så jag hann faktiskt med en liten shoppning runda idag. Inte för att det blev speciellt mycket shoppning. Det blev en tunn vit t-shirt/tunnika (kan ha den som klänning) med en svart text nere på vänster sida som löd: Passion, LOVE, BARCELONA, rendez vous MEETINGS, CATWALK, FASHION, NY culture. Ser mig bära den med en bikini under, härliga sommarskor, solglasögon och accessoarer i THAILAND ;D Eller med ett par bleka jeansshorts, sexigt värre! 

Köpte även lite grejer till hudvårdskurserna som hårband och 5 rosa bläckpennor. Något mer än detta blev det inte, men det är nog lika bra. P skulle bli tokig om jag hade gått och köpt en massa kläder, vi måste ju spara pengarna och shoppa i Thailand istället ;P 

/ Sophie ♥     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0