Spontanitet

Plötsligt händer det! Det är inte så ofta jag är ute på club mycket beror på att jag anser att det är helt onödigt och inte ett ställe för konversationer, tyvärr. Anledningen är att dom spelar på tok för hög musik och bristen på platser där ljudnivån är i pratvänlig nivå. En sak som är bra är att man inte längre får röka på krogen! Det enda som är kul när man går ut är förfesterna, efterfesterna & den klassiska hemmafesten där den sistnämnda passar mig bäst. Alkohol är inte riktigt heller mig grej, jag behöver inte ha alkohol i kroppen för att ha kul eller för att kunna prata med andra människor inte heller för att dansa som en galning. Jag tycker att det är synd att alkoholen för en hel del ungdomar/vuxna idag (läs: inte alla) som umgås genom alkohol. Det finns inget töntigare än när en person man pratat med på fest inte ens vågar hälsa i nyktert tillstånd. 

Men för ett par veckor sedan ringde en vän Å till mig klockan nio och frågade om jag ville med ut med henne och en annan vän F & jag svarade ja mestadels för att min vän Å skulle fara till Norge  & jobba veckan därpå.

 
Soff, Fez & Ås hos mig
Obs! Hade ingen aning om att hela min nedrekropp skulle komma med på bilden, vilket resulterade i en ihopknölad, puttande tös, men det bjuder jag på ;)


Ås & Soff - Jag kommer att sakna dig vännen hoppas du får en underbar tid i Norge!

/ Sophie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0