Kvällen

I kväll var det jag som stod för nattningen av A, borstade tänderna på honom, läste en bok (Tom & hans vänner firar Jul), och låg ett tag tills han somnade så jag missade halva Idol men det gjorde inget. Nu ska jag fixa mig själv för sängen skall ta bort mitt smink och byta om till nattlinne, konstigt nog gjorde jag inte det när jag kom hem, alltså tog bort mitt smink och tog på mig några bekvämare kläder utan nej jag har fortfarande smink på mig och JEANS, dock är det ett par bekväma jeans från H&M som inte är slimmade så man måste knipa efter andan. Nä nu ska jag gå och fixa mig sedan blir det min vanliga kvällsrutin med örtteá och något tilltugg, sa någon blåbärsbulla, okej en bit blåbärsbulla också (; 

God natt!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0