Idol

Nu är det killarnas tur, har inte fastnat för någon av dem men vi får väl se efter kvällens program. 



Efter kvällens program föll jag verkligen för Kevin som sjöng en av mina favoritlåtar How am I supposed to live without you - med Michael Bolton. Föll en och annan tår, han sjöng jätte bra och bara tanken att han sjöng den för sin mamma som har den finaste platsen i himmeln. Så Kevins Mamma och min Pappa delar alltså plats! Jag lyssnade ofta på den här låten förut när min pappa hade gått bort och än idag, det är en jätte fin låt. 
Man ska inte ta livet för givet! 

Michael Bolton - How am I Supposed to Live without You!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: mikebike

Ja det var väl fint att han sjöng den för sin mamma. hur kan man säga nåt om det. Men Michael Bolton liksom... fy fan det är pinsamt bara att skriva hans namn :)

2008-09-30 @ 21:37:16
URL: http://bloggfrossa.blogspot.com
Postat av: Sophie Chrystall

Svar mikebike: hah vad har du emot honom då? det är en väldigt fin låt som han sjunger galant!

2008-09-30 @ 21:56:27
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0