Hemma igen

Äntligen hemma från en lååång dag på skolan, började klockan 10.15 - 16.15. Dock så blev min morgon inte riktigt som jag hade planerat, det enda som gick vägen var min äggfrukost så det måste jag ge mig själv en eloge för. Jag hann dock inte packa klart eller duscha. Men jag fick ta mammas bil in. Men innan jag skulle fara så ringde två klasskompisar så jag for hemifrån 9.58 så jag fick skynda mig men som tur var min lärare lite sen så jag missade inget. Snart ska jag hoppa i duschen och sedan ska jag med min familj och P fara till mina kusiner & äta Palt :) Gött! Sedan måste vi fara till P eftersom han har fotbollsmatch imorgon klockan 13. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0