Helg update

Fredag: Började med en skön "sovmorgon", gick upp kring 9.00 och for till skolan vid halv ett, sköönt. Hade en lektion i Familjerätt 13.00-14.30 och efter det ringde jag till min Kära som skulle in till stan och köpa ett raket så jag och M följde med in för att köpa pennor och pärm men det blev endast ett vitt manikyr nagellack för mig. Sedan for vi med min P tillbaka till skolan, P skulle träna och jag och M gjorde Familjerättsfrågorna till på onsdag. Efter att P hade tränat klart for jag och P hem till mig och åt Hamburgare sedan var det mys hela dagen, kvällen. 

Lördag: vaknade upp i min Älskades armar, kärlek ♥ sedan pluggade vi lite åt lunch ... Vi hade tänkt fara in till stan och se Mama Mia men mammas sambo skulle såklart vara envis och inte vilja fara och se den bara för att det inte var hans idé att fara men tillslut innan middagen klockan 18 så ville han med och när jag ska gå och för att boka biljetter till 21-bion går sista visningen av filmen klockan 18.30 Great! så det blev ingen film, tyvärr. Hade så gärna velat se den men det får bli nästa helg istället. 

Söndag: Innan lunchen for min Älskling hem, och jag har beställt kläder från H&M och Laredoute, FAST kläderna kommer inte att komma förrän i december - januari!!! Suck, hade velat ha kläderna nu. Detta beställde jag från H&M:

En snygg klänning som inte kommer förrän i slutet av december, en randig polotröja som passar bra till Jeans & en grå och svart-randig halsduk till P, fick med på köpet mössan och halsduken nedan, 

På Laredoute beställde jag ett sexigt nattlinne i siden, kommer dock inte förrän v. 5-10.


/ Sophie ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Gillar den randiga tröjan ;)

2008-09-28 @ 19:00:29
URL: http://summery.blogg.se/
Postat av: Sophie Chrystall

Svar Sara: Ja den såg fin ut, hoppas den passar bara :)

2008-09-28 @ 19:35:10
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0