Helg update

Det blev inget bloggande i fredags eller lördags så därför ska jag uppdatera vad som har hänt:

Fredag: Dagen började med att jag klev upp kring 9.00, åt frukost och började med Handelsrätt II uppgifterna och klockan halv två ringer det på dörren och självklart tror jag att det är min bror eftersom han aldrig orkar gå till carporten utan ringer massor med gången på dörren så jag måste gå och låsa upp, vilket är jobbigt när man sitter och är helt inne i sitt pluggande. 

Men iaf när jag går mot dörren ser jag konturer av en lång man och då förstår jag att det inte är min bror utan det är min P som har kommit trots att vi sa att vi skulle träffas efter klockan 16.00. Jag som hade tänkte fixa till mig, ta på mig "finare" kläder men nej där står jag med rufsigt hår, pjamasbyxor, mitt långa sovlinne och Juicy koftan på, jag såg precis sådär allmänt sliten ut och vilken kommentar möter jag inte av min kära om inte: - Hej mitt troll!, jag ville bara sjunka under marken, nog för att jag vet att P älskar mig iaf men man vill ju se fin ut inför sin Älskling. Så det första jag gjorde efter att ha förbarmat mig över hur jag såg ut gick och duschade och sedan var det bara att fortsätta att plugga. Men fredagen bestod inte bara av plugg utan av en massa mys också ;)

Lördag: Igår vaknade jag upp i min Älskades armar jag verkligen älskar att vakna upp med dig! Började dagen med plugg och sedan var det dags för gomiddag med kyckling och fläskfilespet med potatisgratäng, mmm sedan på kvällen såg vi först en jätte dålig film med familjen och sedan tog Jag & P en liten promenad. Sen gick vi in och såg en annan film The Bucket list 
Vilket är en väldigt bra film och man fick sig verkligen en tankeställare, jag rekommenderar varmt denna film. 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0