Hej & God natt!

Vilken trevlig dag, vaknade vid nio och så gick jag för att möta M vid tio. Det var så kul att hon kom hit, fick se hur jag bor, träffa min familj och min familj fick träffa henne eftersom jag pratar ofta om henne. Vi fick gjort frågorna till Familjerätten i morgon och Fastighetsrätts uppgifterna till på tisdag. Till lunch åt vi omelett och såg ett avsnitt av SATC, till middag blev det kycklinggryta och ris. Tack M för en underbar dag och förhoppningsvis är det inte första och sista gången du kommer till mig (; 

Nu ska jag fixa mig för sängen tänkte hoppa över att se ett avsnitt men jag ser nog ett iaf, måste få mitt perfekta avslut på ännu en underbar dag. I morgon kommer min Älskling :D det blir UNDERBART! Men först ska jag "träffa" mina "vänner".

 

God natt! 

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0