God kväll

Idag har jag gått igenom familjerätten som jag inte hann gå igenom igår, har även läst lite till fastighetsrätts föreläsningen skulle egentligen ha läst till Handels II också men det har inte blivit av. Jag har också gått en promenad med min kära barndomsvän F som åker till Brasilien snart, närmare sagt den 4 november och är borta i 3 månader jag hoppas hon kommer få en så sjukt härlig upplevelse! Men än så är det ett tag kvar, men tiden går så himla fort. 

Nu är det fredag i morgon IGEN! Härligt  då får jag träffa min P, fast innan så har jag en fastighetsföreläsning 10.15 och två föreläsningar efter varann i Handelsrätt II, puuh men det känns ändå kul, jag tycker om båda rättsområdena och med en termosmugg med teá och frukt så lär det gå bra. Nä nu måste jag packa ska till min prins i morgon. Soo loong!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0