Aloha

Idag har dagen bestått av ett övningspass om krediträtt i Handelsrätts II och övningspass med Fastighetsrätt, där jag var aktiv som vanligt vilket jag tycker om, jag lär mig mer om jag hänger med i diskussionerna och om inte annat så går tiden fortare och Juridik är roligt! 

Jag erbjöd idag min klasskompis M att komma till mig på torsdag, vilket hon tackade ja till det ska bli skoj måste komma på vad vi ska äta till lunch bara, något förslag? Till middag blir det kyckling iaf. Det är så skönt att jag inte behöver fara in till skolan i morgon att slippa gå runt och bära på en väska som väger ton och åka buss. Det blir mer effektivt att plugga hemma speciellt om man mestadels ska läsa. Är det övningar som skall göras är det kul att sitta tillsammans med andra. Nä nu är det mys i soffan med fruktsallad a la A...! Duktiga killen skär alla frukter    

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0