Update

Tidigare idag har jag varit i skolan och läst i tysta rummet med M sedan gick vi och åt lunch på en restaurang, vi åt lövbiff med persiljesmör & strips, mmm! Sedan fick jag springa iväg till lektion för att ha ett häärligt dubbelpass i H II. Guud vad trött man blir efter ett sådant pass. Har även hunnit träffa min älskling & fått några pussar innan han for iväg till Stockholm. Det känns inte som att det är helg nu när jag inte får vara med P. 

Har nyss sett Idol mina favoriter så här långt är Kevin & Alice samt den ljuvliga Loulou. Borde skriva rent dagens föreläsning men jag vet inte om jag orkar. Nä nu ska jag ringa till M och höra hur vi ska göra i morgon. 

/ Sophie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0