Storstädning och Pilates

Så skönt, idag har jag storstädat mitt rum. Tänkte först bara göra en vanlig städning med dammtorkning och dammsugning men så kom jag på att det verkligen är huller och buller i en av mina lådor under sängen, där jag har en massa skolsaker, studentprylar, ljus, böcker, you name it! en hel del alltså. Jag hittade 20 juridikböcker, TJUGO stycken!!! Det är helt galet och det är böcker från mitt första år. Fast det roliga är att jag har 15 böcker till de tre kurserna jag läser nu och jag har inte köpt alla ännu (; 

I min låda fann jag även alla studentprylar, balklänningen som jag var tvungen att pröva och självklart passade den perfekt. Klänningen skall nog bli min måttstock, jag skall alltid kunna få på mig den! Hittade även min studentmössa:


I mössan står det en massa fina saker och det är så himla kul att ha det som minne från en av de bästa dagarna i mitt liv.  
Efter storstädningen körde jag Pilates i 30 min, skönt! Sedan blev det duschen och snart är det dags för middag.

Ha en fortsatt bra dag!

/ Sophie ♥
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0