Skriver ut...

Just nu håller jag på att skriva ut en massa papper, det har jag gjort mest hela dagen, måste börja förbereda mig till Rättsfalls PM:et som skall vara klart om två veckor. Vi får välja mellan att skriva ett rättsfallsreferat med en egen analys eller att läsa något av de förkortade fallen som vår lärare har räknat upp och till det skriva ett förslag till dom. Hmm vet inte riktigt vad jag ska välja men jag tror jag ska välja det första alternativet! Ska vara ett sidantal på minst 2 sidor och max 5 sidor. 

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

härlig profilbild



Har frågestund i bloggen så hade vart kul om du ställde någon intressant fråga, fråga exakt vad som helst!

2008-10-02 @ 19:28:19
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0