Plugg plugg plugg

Har hållit på med Rättsfalls PM:et nästan hela dagen, men nu är det i princip klart, har kvar att formulera min analys lite bättre. Måste dock läsa igenom de 35 andra sidorna med rättsfall eftersom utöver PM:et så ska vi även sätta oss in i de andra rättsfallen för att kunna hänga med i diskussionen, men den är först nästa fredag. I morgon ska jag på stan med M, men det är först kl. 14. så jag ska äta lunch hemma och eventuellt hinna plugga. Ska även till min Älskling i morgon så jag tar go-bilen in (; 

P far till Stockholm på lördag morgon eftersom han är med i Svenska Fotbollsförbundet och de bjuder ner sina medlemmar till Stockholm för att se Sverige-Portugal nu på Lördag, Skoj! Den matchen hade det varit kul att se Live. Nu väntar jag på att P ska ringa efter Sportnyheterna. Efter det ska jag sätta mig i soffan och se en film, evt. Sex and the City och fixa fransk manikyr (bild kommer upp sen). 
Ha en underbar kväll!

/ Sophie ♥        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0