PilatesAerobic

Tidigare idag har jag kört 30 min "vanlig Pilates" och sedan PilatesAerobic i 45 min sååå himla jobbigt och roligt och framförallt skönt efteråt. PilatesAerobic innehåller Aerobic med Pilatesrörelser och chachacha. Mycket höftmoves (; Vilket jag är expert på eftersom jag har dansat Salsa förut. Har även gått en Salsakurs med P ;D

Just nu sitter jag och försöker få på mig ett av mina favoritjeans. Hör och häpna mjukiskläder tjejen skall ha på sig Jeans hela fredagen. Jag MÅSTE få på mig mina godingar! jag skyller på att jag håller på att bli mer kvinna eftersom jag har fått större bröst och bredare höfter (går det?!) hah har alltid haft breda höfter. Me Like! 

Nu blir det Tacos, mmmm. Föresten min underbara klänning från StylebyStars kom idag och den satt som en smäck, hur fin som helst! Visar bild senare.

Ha en underbar kväll kära vänner !

/ Sophie ♥   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0