Lovely Tuesday

Hej! Har tidigare idag tagit en härlig dusch och skrubbat hela kroppen, nice. Tänkte att det var lika bra att göra det idag eftersom jag i morgon ska till P :D Lääängtar!!! Senare i kväll är det Desperate Housewives, tänkte måla naglarna och ta en ansiktsmask. Ska även börja packa inför morgondagen. 

Jag såg även att det är Closer på 3:an i kväll, har aldrig sett den men jag har hört att den är underbar så jag ska spela in den på boxern (; Tänkte inte se den i kväll utan jag ska se den senare med Älsklingen. Några av mina absoluta favoritskådisar är med, Jude Law och Clive Owen samt Natalie Portman och Julia Roberts! Här kommer MovieTrailern: 


Ha en underbar kväll!

/ Sophie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0