Lättlurade?

Nu på senare tid har det cirkulerat många bilder i tidningar, Internet och TV om hur kändisar egentligen ser ut. Utan allt smink och stora make-overs. Ett exempel är Britney Spears Body Double som hon använda sig av till sin nya parfym:


Britney som egentligen har en helt annan figur och en mer naturlig med tanke på att hon har fött två barn under de senaste åren: 

 
Och detta tror vi på? 

Personligen har jag ALDRIG önskat att jag skulle ha någon annans utseende, kropp m.m. Men visst när man var yngre så påverkades man mer och ja jag ville faktiskt en gång i tiden operera min bröst! - WHY?? Jag verkligen Älskar mina bröst som har gått från A-kupa till B-kupa den senaste tiden (; Idag har jag lärt mig att Älska min kropp. Jag tycker att det är fint att ha ett "annorlunda" utseende och att inte försöka sträva efter det overkliga idealet som framställts genom dataretuschering. Fake beauty!

Naturligt är vackrast!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Juicy

Sv: Ja det har det rätt i :) Och ang. retucheringen så är det helt sjuk, man ser ju hur lätt som helst att det inte är Britney!

2008-10-16 @ 23:49:53
URL: http://paparazzi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0