Juridiska Föreningen

Idag var det som sagt JF-fest, mkt trevligt. Vi bowlade och käkade Pizza, sedan var det utgång eller "mellanfest" hos en i klassen men det blev ingen utgång för min del, ovanligt hah. Har varit väldigt trött idag, jag och P gick som sagt upp tidigt.

P gick upp vid 05. jag låg kvar lite längre (; gick väl upp vid 06. men lika död var jag för det, det var helt kolsvart ute. P skulle som sagt med planet 8.00 och det tar ca 1 timme att köra dit. Fick åka in med dom och så hade jag ringt till the ppl hemma att komma och hämta mig så när vi kom fram stod J där, så jag åkte hem med honom. Sov hela vägen hem och när jag väl var hemma gick jag och la mig en timme. Men lika trött var jag för det. 

Sen så tycker jag inte om det där med club som jag har skrivit om tidigare, däremot så hade det varit trevligt att hänga med till A:s lägenhet och ha "mellanfest" men jag känner mig inte i form. Vi bowlade som sagt och självklart gick min tumnagel av och alldeles för långt ner så det började blöda, men som tur var hade en i mitt lag plåster med sig. Under kvällen hade jag på mig detta:

 

Hade på mig blusen & västen som jag köpte igår samt ett par svarta jeans med dragkedja och lack kilklackar från Cypern, pärlörhängena från Pearls for Girls, svarta armband. 
p.s ser ni mitt korta hår! Nu slutar mitt hår ovanför bysten innan var mitt hår någon centimeter under bysten, det är stor skillnad.

/ Sophie ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0