Jag har syndat

Sitter och äter min Fattiga Riddare, som består av ett fullkornsbröd, ägg och rökt skinka, allt stekts i stekpanna. Till det dricker jag COCA COLA!!! Det är något jag har börjat dricka efter många års uppehåll. Man lever ju bara en gång så jag passar på att njuta (;  Sitter och kollar på Barna i Bullerbyn på TV4 film, nostalgi! - Hur glad kan man egentligen bli av snö?!


JUL - vad mysigt! I Bullerbyn äter dom julgröt på kvällen är det bara min Familj som äter julgröt till Lunch? och Julbord på kvällen, innan tomten kommer... 
Det är det som är kruxet om jag & P ska fira Jul tillsammans eftersom vi äter Julbord på kvällen och dom innan Kalle Anka så då kan man inte vara halva dagen hos P:s familj och andra halvan hos oss, ja om man nu inte vill äta Julbord två gånger eller Julgröt två gånger. - Vilket I-landsproblem!

Ha en bra dag!

/ Sophie ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahah, Sophie! Vilket problem. Du och P får väl äta x2 då=). Hehhe. Nej, ni e inte ensamma. Hos mig äter vi också gröt till lunch o julbord till middag, blir helt fel annars :P.

2008-10-10 @ 19:00:53
Postat av: Sophie Chrystall

Svar Ellinor: Ja jag vet (; vi får se hur det blir till jul. okej jag tycker också att det är bättre att äta julbord senare eftersom i vår familj ser vi alltid på Kalle Anka och det skulle bli jätte stressigt att hinna äta klart innan kl 15.

2008-10-12 @ 15:20:59
URL: http://sophiechrystall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0