Im back

Gud vad trevligt det var att träffa min kära vän F sedan barnsben. Vi såg Idol och kom att tänka på alla hyss vi har gjort, herregud vilka ungar vi var helt galna, till och med en kille som gick fyra klasser över oss blev rädd för oss trots att han var en av skolans värsta, haha! Och den gången på fritids då vi stoppade trådar (från garnnystan) i ett helt rum för att vi skulle leka spindlar ojoj vilken syn fröknarna fick när dom såg det. Vi tyckte att det var hur kul som helst men dom delade inte vår glädje utan dom blev faktiskt riktigt arga och som straff fick vi sitta en hel dag och linda ihop trådarna som var hur mycket som helst, en hel låda med garnnystan. 

Och den gången vi lekte Timon och Pumba i korridoren och fick kvarsittning och vi har även gjort en hel skiva tillsammans, med en massa paranoider på Nordman, Ted Gärdestad, Björn Rosenström och självklart vår egna version av Timon & Pumba m.m. Önskar så att vi hade kvar den men den har lyckats komma bort på något vis. Det var till och med folk som ville köpa våran skiva efter att ha spelat upp den inför klassen och på fritidsgården.   



Efter Idol blev det lite mer Tv-tittande och sedan gick vi ut och gick, hur trevligt som helst gick förbi vår gamla skola och förbi ett hus där en kompis har bott men som för några år sedan har flyttat, saknar verkligen att vara där. Vi gick även förbi Ås hus, fick lust att knacka på och fråga om hon var hemma även fast vi vet att hon är i Norge. F far förövrigt till BRASILIEN om en månad, den 4 november och jag kommer givetvis sakna henne massor men jag vet att hon kommer att få en kanon tid där borta!       

Har förövrigt bokat platser till Mamma Mia i morgon 18.30 det blir jag, Mamma och hennes Sambo J, tyvärr inte P eftersom han far till Stockholm i morgon med S för att kappsegla med NCC*, byggföretaget, jätteskoj! Helt kul att dom blev uttagna det var många som sökte. Så på lördag ska dom under en heldag i Stockholms inneskärgård, Askrike, Lidingö, vara med och tävla mot andra ingenjörsstudenter i kappsegling. Kommer givetvis sakna honom men jag vet att han kommer att ha det kul därnere och jag får ju faktiskt träffa honom på Söndag!



Det blev inte mycket till att läsa idag & ärligt talat så orkar jag inte göra det nu utan jag ska fixa klart allt inför i morgon och ta mig en kopp örtteá och se ett avsnitt måste jag ens säga från vad? ! Ska även ta mig den pyttelilla biten som finns kvar från mintchokladtårtan & en klick grädde på det (;   

God natt alla bloggläsare & så hoppas vi på en underbar dag i morgon! 

/ Sophie ♥
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0