Im back

Nu är jag tillbaka från tandläkarbesöket (; Hade inga hål, dock lite tandsten och så ska jag fylla i en tand som illar eftersom den har blivit djup så jag fick en tid om två veckor, den 14/11 klockan 10 30 på en fredag. Gick även förbi Apoteket och köpte deras dagkräm eftersom min Estee Lauder är slut och det lär ta ett tag innan jag hittar någon tid att fara in och köpa en ny. Det får nog bli till julshoppingen (; 

Till lunch blev det en kryddig karibisk kycklingsoppa från Kelda och jag stoppade i kycklingbitar, färsk tomat, broccoli och dill. Värmde även ett bröd i ugnen mmm! Rekommenderas.



Nu ska jag fortsätta med Fastighetsrätten...

Have a nice day!

/ Sophie ♥
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0